Unawake onthult hartveroverende alpha-gameplay in de MIX Next Showcase

Onafhankelijke ontwikkelaar RealityArts onthult in samenwerking met uitgever Toplitz Productions nieuwe Alpha gameplaybeelden van Unawake, hun langverwachte first-person melee actiegame. De nieuwe gameplaybeelden die tijdens de MIX Next showcase zijn onthuld, geven een exclusief voorproefje van de bloedstollende actie en meedogenloze gevechten.

In deze opwindende onthulling worden gamers getrakteerd op een adrenalinerijke demonstratie van de hectische vechtmechanieken van Unawake en een aantal van de diverse bovennatuurlijke vijandklassen die hen te wachten staan.

De nieuwe titel, ontwikkeld door RealityArts Studio, die al verschillende internationale prijzen heeft ontvangen en drie keer de Epic Megagrant heeft gewonnen, richt zich op de strijd tegen het kwaad in een dystopische apocalyps.

In Unawake beslissen spelers over het lot van de mensheid te midden van het tumult van genadeloze oorlogen tussen nachtmerrieachtige wezens uit Hemel en Hel. De game wordt aangedreven door Unreal Engine 5 en bevat crafting, intense gevechten, wapenaanpassingen en een groot aantal vijandelijke klassen om het tegen op te nemen.




Dankzij een progressiesysteem op basis van vaardigheden kunnen spelers hun vaardigheden verbeteren en drankjes en formules maken om verschillende soorten handgegooide bommen te maken. Daarnaast kunnen ze duizenden verschillende wapens gebruiken, zoals zwaarden, strijdbijlen, strijdknotsen, strijdhamers en nog veel meer. Elk wapen in het spel heeft 4 verschillende zeldzaamheidsniveaus: Standaard, Magisch, Uniek en Ancient.

NPC’s zoals Healers, Armourers en Gamblers die de speler tegenkomt kunnen worden verhandeld en zorgen voor extra health perks, wapenreparaties of crafting parts en de kans om unieke items te scoren.

“Deze blik op de gevechtsgameplay biedt een eerste kijkje in ons lopende werk aan Unawake. Daarnaast bevat de game een schat aan onontdekte details op het gebied van crafting, het beheersen van vaardigheden en levelen, waar we binnenkort meer over laten zien. We blijven de spelerservaring vormgeven en staan te popelen om te onthullen welke vooruitgang we boeken,” onthult Ismail Kemal, medeoprichter van RealityArts.

Toplitz Productions onthult de komende weken meer over crafting, het aanpassen van wapens, zeldzaamheden, actieve en passieve vaardigheden en het verhaal van Unawake.

Jimmy "Verjim" is een gedreven gamer, met Tekken als zijn all-time favoriet. Aangevoerd door alle beschikbare soorten koffie, speelt hij elke game op zijn pad en zorgt ervoor dat zijn lezers precies weten waar games in uitblinken of net mis lopen. Overdag is hij actief bezig met fotografie, maar wanneer de schaduw valt, zal de pen van deze oprichter en hoofdredacteur genadeloos inkt doen vloeien

Laat een reactie achter

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Lost Password