Twin mirror: dev diary met Oskar Guilbert, CEO van DONTNOD Entertainment

“De game is enigszins een spiegel van de persoonlijkheid van de speler”.

In deze Dev Diary van de aankomende Bandai Namco / DONTNOD Entertainment titel Twin Mirror, praat Oskar Guilbert, CEO van DONTNOD, over de oorsprong en inspiratie achter deze story-driven mechaniek.

Hij heeft het over het feit dat door de focus te leggen op het verhaal, ze een nieuwe vorm van ‘investigative gameplay’ ontwikkelden en hoe verschillende beslissingen, conclusies en interacties met personages je eigen verhaal, en uiteindelijk je eigen einde, zullen vormgeven.

Twin Mirror zal in 2019 beschikbaar zijn voor PlayStation 4, Xbox One, en Steam voor PC.

Jimmy "Verjim" is een gedreven gamer, met Tekken als zijn all-time favoriet. Aangevoerd door alle beschikbare soorten koffie, speelt hij elke game op zijn pad en zorgt ervoor dat zijn lezers precies weten waar games in uitblinken of net mis lopen. Overdag is hij actief bezig met fotografie, maar wanneer de schaduw valt, zal de pen van deze oprichter en hoofdredacteur genadeloos inkt doen vloeien

Laat een reactie achter

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Lost Password