Square Enix kondigt patch aan voor NieR: Automata op Steam

Square Enix maakt bekend dat op 15 juli 2021 een patch verschijnt voor NieR: Automata, de actie-RPG die werd ontwikkeld in samenwerking met PlatinumGames en gemaakt door de veelgeprezen regisseur YOKO TARO (Drakengard), componist Keiichi Okabe (TEKKEN / Drakengard) en producer Yosuke Saito (Dragon Quest X). De patch levert vele verbeteringen, waaronder een verbeterde weergave van cut-scenes en een stabielere framerate.

Hieronder een overzicht van de verbeteringen die de patch levert wanneer deze op 15 juli verschijnt op STEAM:

  • Instellingen voor randloze video
    Filmpjes worden nu zonder randen getoond.
  • Fidelity FX
    Er is een Fidelity FX CAS-functie geïmplementeerd.
  • HDR
    Het systeem controleert nu of HDR is ingeschakeld in de weergave-instellingen van Windows en start het spel automatisch in HDR-mode als dat het geval is.
  • Anti-aliasing
    De anti-aliasing-functie is op verschillende punten verbeterd.
  • UI-textures (4K)
    Ongeveer 270 textures voor pictogrammen, achtergronden en UI-elementen zijn aangepast en worden nu in 4K-resoluties getoond
  • Cut-scenes
    De bitrate is verbeterd en vooraf gerenderde cut-scenes zijn aangepast voor weergave op 60FPS en in de juiste beeldverhouding weer te geven, zonder dat het beeld wordt uitgerekt.
  • Global illumination
    Er is een nieuwe “Global Illumination”-functie toegevoegd die op drie levels kan worden ingesteld: High, Medium of Low.
  • Dynamische resolutie ambient occlusion/ bloom
    De rendering-targets voor ambient occlusion (omgevingsinsluiting) en bloom effects (vervagingseffecten) zijn aangepast naar een dynamische resolutie die is afgestemd op de resolutie van de game.
  • Opgeloste bugs
    • Door de Alt- + Enter-toetsen tegelijk in te drukken kunnen spelers nu schakelen tussen recent gekozen display-modes voor screenshots, bijvoorbeeld tussen volledig scherm en venstermodus of tussen randloze modus en venstermodus.
    • De muiscursor wordt niet meer weergegeven bij gebruik van een controller.
    • De framerate is als standaardinstelling vastgezet op 60FPS.
    • Er zijn enkele andere aanpassingen doorgevoerd voor een stabielere ervaring.
Jeffrey is het nieuws-slaafje van onze redactie. Altijd hongerig naar het laatste gaming nieuws staat hij dag en nacht klaar om de rest van de redactie bij te staan met het heetste gaming-nieuws. Bovendien is hij een grote fan van TCG, en vooral dan Yu-Gi-Oh!, waarvan hij bijna encyclopedische kennis heeft. Als een zombie dwaalt hij door onze gangen, zoekend naar nieuws en cafeïne, terwijl je hem stilletjes "kaartjes" hoort mompelen. Probeer hem vooral niet tegen te houden, want dan daagt hij je uit voor een Yu-GI-Oh! duel!

Laat een reactie achter

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Lost Password