Ontwikkelaars van Dead Space bespreken het creëren van een sfeer die uniek is voor elke speler

Motive, een in Montreal gevestigde studio van Electronic Arts, heeft het vierde blogbericht uitgebracht in de ‘Inside Dead Space‘-reeks. De studio gaat met dit blogbericht getiteld ‘The Intensity Director’ dieper in op het belang van een angstaanjagende sfeer, met name in een horrorgame. Het team van ontwikkelaars legt ook uit hoe ze spelers zo lang mogelijk op het randje van hun stoel willen houden. Het intensiteits-systeem van de game regelt het niveau van spanning en stress. Hierdoor ontstaat er een angstaanjagende omgeving en ervaring die uniek is voor elke speler, zelfs als deze terugkeert naar een eerder bezocht gebied.  Lees hier het nieuwe blogbericht

Dead Space is vanaf 27 januari 2023 verkrijgbaar voor PlayStation 5, Xbox Series X|S en pc.

Jimmy "Verjim" is een gedreven gamer, met Tekken als zijn all-time favoriet. Aangevoerd door alle beschikbare soorten koffie, speelt hij elke game op zijn pad en zorgt ervoor dat zijn lezers precies weten waar games in uitblinken of net mis lopen. Overdag is hij actief bezig met fotografie, maar wanneer de schaduw valt, zal de pen van deze oprichter en hoofdredacteur genadeloos inkt doen vloeien

Laat een reactie achter

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Lost Password