My Time At Evershine aangekondigd – Vervolg op Portia en Sandrock (PC, Xbox, PlayStation, toekomstige Nintendo Console)

De bekroonde onafhankelijke studio Pathea Games presenteert met trots ‘My Time at Evershine’, het meest avontuurlijke en meeslepende deel in de geliefde ‘My Time’-serie tot nu toe! Voortbouwend op het overweldigende succes van zijn voorgangers, My Time at Sandrock en My Time At Portia, vernieuwt en herdefinieert dit nieuwe hoofdstuk het life-simulatiegenre. My Time at Evershine is ontworpen om zowel fans van levenssimulatie als RPG-liefhebbers aan te spreken en bevat diepgaande role-playing elementen, van betekenisvolle personage progressie tot uitgebreide verkenning en quests. Pathea nodigt iedereen uit om samen een nieuw thuis te bouwen.

De miljoenen verkopende ‘My Time’-serie breidt uit met een frisse en spannende formule die voortborduurt op alles waar spelers van hielden. Met een verbluffende nieuwe art direction, vernieuwde gameplaymechanieken, een diverse cast van romantische personages, een meer dan 40 uur durend verhaal boordevol verkenningstochten en, nieuw in de serie, stadsbeheer. RPG-fans zullen zich helemaal thuis voelen.

In My Time at Portia en My Time at Sandrock omarmden spelers de rol van bouwvakker, belast met het voltooien van essentiële klussen om de stad draaiende te houden – vaak met werk dat anderen vermeden. My Time at Evershine introduceert echter een nieuwe dynamiek door de rol van de speler te transformeren en je van bouwvakker tot gouverneur te verheffen. Als sleutelfiguur van de stad begin je met niet meer dan een bescheiden kampvuurtje, maar jouw visie en leiderschap sturen de ontwikkeling van de hele stad en haar inwoners. Omdat andere personages de kleinere, routinematige taken op zich nemen, voelt je rol als gouverneur meer ontspannen aan, waardoor je je kunt richten op het vormgeven van de toekomst van de stad en je kunt storten op de gevaren die je te wachten staan.




De volgende functies zijn beloofd voor het vervolg:

Volledig nieuwe verhaalgedreven campagne
Wees de gouverneur van een gloednieuwe nederzetting aan de rand van de Free Cities, tegenover het almachtige Duvos Empire. Rekruteer kolonisten, bouw infrastructuur, tem de wildernis en leid je volk om een nieuw idyllisch bolwerk voor de Alliantie te creëren vol betoverende personages en gedenkwaardige verhalen om van te genieten. Dit nieuwe vervolg heeft een duidelijkere antagonist en brengt nog meer avontuur en spanning dan ooit tevoren.

Nieuwe artistieke richting
My Time At Evershine is de mooiste en meest realistische game in de franchise tot nu toe. Omgevingen zijn uitgebreider en gevarieerder, personages zien er realistischer uit en animaties zijn motion-captured om een geloofwaardiger wereld te creëren.

Coöp voor meerdere spelers
Voor het eerst in de My Time-serie kun je de campagne zowel solo als in coöp spelen met maximaal vier spelers, waardoor het perfect is voor familie en vrienden. De gastheer bepaalt het tempo van het hoofdverhaal, terwijl alle spelers grondstoffen en geld delen, zodat iedereen kan samenwerken en samen kan bijdragen aan het avontuur.

Bouw een samenleving
In dit ambitieuze vervolg kruipen spelers in de huid van de almachtige gouverneur, die niet alleen nieuwe faciliteiten kan bouwen en verkennen, maar ook een team van rekruteerbare en aanpasbare NPC’s kan aansturen. Deze NPC’s voeren de dagelijkse taken uit, zoals bouwen en grondstoffen verzamelen, zodat de gouverneur zich op belangrijkere beslissingen kan richten.

Betekenisvolle relaties
Sociaal spel was een belangrijk onderdeel van My Time At Sandrock en My Time At Portia. In My Time At Evershine gaat Pathea deze systemen nog verder uitbreiden. Spelers kunnen tot 3 volgelingen rekruteren om bij hen te blijven tijdens hun dagelijkse taken of ze kunnen ze op pad sturen om hun bevelen uit te voeren in het noorden van Eufala. Pathea mikt op 8 tot 10 romantische personages in de campagne met tientallen andere personages verspreid over het spel. Spelers zullen ook rekening moeten houden met de behoeften en wensen van hun volgelingen, waarbij vermoeidheid en honger van invloed zijn op het moreel en de prestaties. RPG-spelers zullen dol zijn op de diepgaande interacties tussen personages en de mogelijkheid om betekenisvolle relaties te smeden, met romanceerbare personages die in de verhaallijn zijn geïntegreerd en meer mogelijkheden om connecties eerder in de campagne te ontwikkelen.

Tem een wilde nieuwe grens
3 jaar na de gebeurtenissen in My Time at Sandrock heeft het Duvos-rijk de Orzu-ruïnes overgenomen, die ook Ethea als hun eigendom opeist. Dit leidt tot een gespannen situatie net ten noorden van de grens van de Alliantie van Vrije Steden in de noordelijke Eufaula-regio. Als reactie hierop heeft de Alliantie het North Development Plan gelanceerd om kolonisten naar het gebied te verhuizen en een nieuwe stadstaat op te richten voor een betere verdediging. Evershine is een van de zes grote nieuwe nederzettingen in het gebied en zal een cruciale rol spelen in de voortdurende vijandelijkheden.

Mod Ondersteuning
My Time at Evershine bevat volledige ondersteuning voor mods voor zowel singleplayer als multiplayer, zodat spelers hun RPG-ervaring kunnen aanpassen en uitbreiden. Of je nu alleen speelt of met vrienden, de mogelijkheden voor creativiteit en nieuwe content zijn eindeloos.

 

 

Jimmy "Verjim" is een gedreven gamer, met Tekken als zijn all-time favoriet. Aangevoerd door alle beschikbare soorten koffie, speelt hij elke game op zijn pad en zorgt ervoor dat zijn lezers precies weten waar games in uitblinken of net mis lopen. Overdag is hij actief bezig met fotografie, maar wanneer de schaduw valt, zal de pen van deze oprichter en hoofdredacteur genadeloos inkt doen vloeien

Laat een reactie achter

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Lost Password