Ga achter de schermen van WoW’s eerste in-game cinematic in een nieuwe aflevering van Building Azeroth

In het begin waren spelers aan het levelen in Wrath of the Lich King en vochten hun weg naar de Wrathgate als onderdeel van de grote verhaalcampagne in Dragonblight. Wat ze aan het einde van die campagne meemaakten, veranderde voorgoed de manier waarop grote verhalen in World of Warcraft worden verteld.

Vandaag hebben we een nieuwe video uitgebracht in de serie Building Azeroth, waarin de historische ontwikkeling van World of Warcraft wordt onderzocht. Voor ons volgende deel, Building Azeroth: Wrathgate, vertelt World of Warcraft cinematic narrative designer Terran Gregory het verhaal over de ervaring van zijn team met de ontwikkeling van WoW’s allereerste in-game cinematic en de enorme impact die het heeft gehad op de visuele storytelling van het spel sindsdien.




Jeffrey is het nieuws-slaafje van onze redactie. Altijd hongerig naar het laatste gaming nieuws staat hij dag en nacht klaar om de rest van de redactie bij te staan met het heetste gaming-nieuws. Bovendien is hij een grote fan van TCG, en vooral dan Yu-Gi-Oh!, waarvan hij bijna encyclopedische kennis heeft. Als een zombie dwaalt hij door onze gangen, zoekend naar nieuws en cafeïne, terwijl je hem stilletjes "kaartjes" hoort mompelen. Probeer hem vooral niet tegen te houden, want dan daagt hij je uit voor een Yu-GI-Oh! duel!

Laat een reactie achter

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Lost Password