EA SPORTS biedt fans authenticiteit en de meest meeslepende game-ervaring met meer dan 300 partners in het wereldwijde voetbal

Vandaag heeft Electronic Arts  een reeks nieuwe meerjarige partnerships en in-game integraties aangekondigd, die in EA SPORTS FIFA 23 zullen verschijnen en ook in de toekomstige EA SPORTS FC-titels komen, waar fans kunnen spelen met meer dan 19.000 spelers, 700 teams, 100 stadions en 30 competities over de hele wereld. EA Sports heeft altijd het voortouw genomen met ongeëvenaarde authenticiteit en bevestigt zijn toewijding aan fans door de meest realistische ervaring van de World’s Game te bieden, met nog meer van ’s werelds vooraanstaande competities, clubs, atleten en stadions.

Onlangs heeft EA SPORTS een unieke overeenkomst voor meerdere jaren aangekondigd met LaLiga, met daarbij inbegrepen de naamrechten van alle LaLiga-competities, een complete rebranding van LaLiga in samenwerking met EA SPORTS en gloednieuwe integraties in de game, televisiehoogtepunten en gezamenlijke toezeggingen om grassroots-initiatieven te ondersteunen. Met de toevoegingen van Serie BKT en verlengingen met Major League Soccer, Liga Profesional de Fútbol de Argentina en Saudi Pro League, blijft EA SPORTS fans wereldwijd vertegenwoordigen, waardoor ze kunnen spelen met de competities, clubs en spelers waar ze het meest gepassioneerd over zijn.

Voorbeelden van nieuwe samenwerkingen met clubs zijn Rangers F.C., Celtic F.C. en Mamelodi Sundowns F.C., naast een uitgebreide samenwerking met Tottenham Hotspur F.C. en meerjarige overeenkomst met de legendarische Italiaanse club Juventus waar het stadion van de club, de officiële logo’s, tenues en spelers onder vallen, terwijl ook voetballers Claudio Marchisio als FIFA Ultimate Team™ Hero en Dušan Vlahović als ambassadeur voor EA SPORTS FIFA 23 worden onthuld.

Daarnaast zullen spelers gloednieuwe ambiances van de wedstrijddag kunnen ervaren door in een aantal van de meest iconische stadions ter wereld te spelen, zoals La Bombonera van Boca Juniors, het Europa-Park Stadion van SC Freiburg, het Banc of California Stadium van LA FC, het Philips Stadion van Philips Sport Vereniging Eindhoven en het Academy Stadium van de Manchester City Women’s Football Club.

EA SPORTS blijft ook Match Officials sponsoren in de Premier League, Emirates FA Cup en in de Engelse Football League via haar samenwerking met de Professional Game Match Officials Limited (PGMOL), terwijl het Match Officials sponsort in de Barclays Women’s Super League, Barclays Women’s Championship, de FA Women’s Continental Tyres League Cup en de Vitality Women’s FA Cup voor de allereerste keer.

EA SPORTS FIFA 23 is de enige plek waarin fans kunnen spelen op het hoogste wereldpodium in zowel het heren- als het damestoernooi van de FIFA World Cup, en ook in de iconische UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, CONMEBOL Libertadores, CONMEBOL Sudamericana, Premier League, LaLiga Santander, Bundesliga, Ligue 1 en Serie A, en dat allemaal in één game.

Een volledige lijst met partners is hier te vinden, met meer spannende updates voor de komende maanden.

Jimmy "Verjim" is een gedreven gamer, met Tekken als zijn all-time favoriet. Aangevoerd door alle beschikbare soorten koffie, speelt hij elke game op zijn pad en zorgt ervoor dat zijn lezers precies weten waar games in uitblinken of net mis lopen. Overdag is hij actief bezig met fotografie, maar wanneer de schaduw valt, zal de pen van deze oprichter en hoofdredacteur genadeloos inkt doen vloeien

Laat een reactie achter

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Lost Password