Call of Duty: WWII – Live Action Trailer ‘Reassemble!’

De live-action-trailer voor Call of Duty: WW II is gearriveerd.  Met deze trailer wil Activision fans wereldwijd enthousiast maken. Call of Duty: WWII staat momenteel bovenaan de Nielsen Game Rank-lijst als populairste multi-platform game die dit najaar verschijnt. Er zijn maar liefst drie verschillende trailerversies uitgebracht, waarin drie verschillende vriendengroepen squads vormen om Call of Duty te spelen. ​

Call of Duty: WWII verschijnt op 3 november voor Playstation 4, Xbox One en pc.

Regisseur Simon McQuoid werkte voor het eerst samen Activision. Hij maakte drie spannende spots van elk 90 seconden, waarin de vriendschap en het enthousiasme wordt benadrukt dat vrienden delen als ze weer samenkomen voor de unieke Call of Duty–ervaring. Samen met een wereldwijde trailer, die gisteren debuteerde in de VS, verschijnen Franse en Engelse versies. Samen laten ze de wereld weten dat het tijd is om het team weer bij elkaar te brengen voor​ Call of Duty: WWII, die wereldwijd wordt uitgebracht op 3 november.

“Call of Duty: WWII keert terug naar de ‘boots on the ground’-gameplay en de kameraadschap van vrienden die samen Call of Duty spelen.  Het geweldige enthousiasme en de hoge verwachtingen van spelers voor de game van dit jaar onderstreept de passie van fans over de hele wereld,”
zegt Tim Ellis, CMO, Activision. “‘Reassemble!’ is een serie films over gamers, uit alle lagen van de samenleving, die hun squads bij elkaar halen voor één missie – Call of Duty spelen.”

Call of Duty: WWII markeert een dramatische terugkeer naar de roots van de franchise in een ervaring die World War II opnieuw definieert voor een nieuwe generatie gamers. Spelers kunnen de strijd aangaan in drie robuuste game-modes: Campaign, Multiplayer en Nazi Zombies.

Activision ondersteunt de game met een grote, high-impact marketingcampagne, zowel op tv als digitaal en met outdoor-advertenties. De wereldwijde spot wordt vergezeld door op de doelgroep afgestemde Engelse en Franse spots. Alle spots zijn gefilmd in Praag en worden specifiek voor de verschillende markten gedistribueerd. Activision werkte samen met het creatieve bureau 72andSunny Los Angeles voor de algemene creatieve richting van de campagne.

Jimmy "Verjim" is een gedreven gamer, met Tekken als zijn all-time favoriet. Aangevoerd door alle beschikbare soorten koffie, speelt hij elke game op zijn pad en zorgt ervoor dat zijn lezers precies weten waar games in uitblinken of net mis lopen. Overdag is hij actief bezig met fotografie, maar wanneer de schaduw valt, zal de pen van deze oprichter en hoofdredacteur genadeloos inkt doen vloeien

Laat een reactie achter

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Lost Password