Rogue-lite Rpg The Hand Of Merlin Update 6 Brengt Visuele Effecten Revisie En Nieuwe Questlines

Onafhankelijke ontwikkelaar Room C Games in coproductie met Croteam en in samenwerking met indie uitgever Versus Evil kondigt vandaag de laatste grote content update aan voor haar rogue-lite RPG game The Hand of Merlin terwijl het zichzelf verder uitlijnt voor de aankomende 1.0 lancering.




Update 6, getiteld ‘Whispers of Doom’ introduceert een complete revisie van de VFX voor de hero en enemy classes in de game. Kern van de VFX-upgrades was de mogelijkheid voor de game om de sci-fi oriëntatie van de game duidelijker te laten zien. Cosmetisch geeft de visuele revisie nu beter het onderscheid weer tussen personagevaardigheden zoals de Mystic, die effecten creëert door kennis in plaats van magie zoals een traditionele tovenaar of magiër zou doen.

Deze update bevat ook legendarische questline-ontmoetingen die relikwieën met legendarische kracht kunnen belonen, en een nieuwe Guardian Core van Siglorel. De “Corrupted Core” wordt aan spelers uitgereikt als ze het doemwereldscenario verslaan, waarbij ze de corruptie in Jeruzalem verslaan in Hard Mode met alle vervloekingen geactiveerd. Deze bevat 9 nieuwe en unieke spreuken.

Naast een groot aantal bug fixes en prestatieverbeteringen, splitst de ‘Whispers of Doom’ update nu de easy mode op in twee opties, easy story en easy roguelike. Easy story mode is de makkelijkste optie voor spelers die op zoek zijn naar een meer verhalende ervaring met weinig uitdaging. Eenvoudige roguelike daarentegen is een goed startpunt voor nieuwkomers in tactische of roguelike games, maar die toch uitgedaagd willen worden.

Daarnaast is de optie om een gerandomiseerde partij te creëren bij het starten van een nieuwe spelronde gebaseerd op de helden die een speler al heeft vrijgespeeld ook geïntegreerd in deze update, dit kiest ook automatisch Prowess vrijgespeeld indien beschikbaar.

Last but not least zijn er ook 3 nieuwe achievements toegevoegd, Can’t Run Forever (het vrijspelen van Atlantes’ Core), Faevoured (het vrijspelen van Oberon’s Core), en Legendary (het verkrijgen van een legendarisch relikwie via een questline).

“Onze early access-reis met The Hand of Merlin is nu voltooid, nu we onze volledige versie 1.0 lancering op één lijn willen brengen. De mogelijkheid om waardevolle feedback uit de gemeenschap te krijgen is voor ons onmetelijk geweest en heeft ons geholpen om zes updates te leveren die de balans, uitdaging, meta-progressie en vaardigheden hebben verbeterd, om nog maar te zwijgen van de vele spannende nieuwe spelcontent die is toegevoegd”, aldus Robert Sajko, Creative Director bij Room C Games.

The Hand of Merlin is een verhaal geïnspireerd door de Arthur-legende, maar met een ongebruikelijke twist die een geheel uniek sci-fi element introduceert in het verhaal. Dit zorgt voor een uniek verhaal gedreven avontuur voor RPG fans die op zoek zijn naar een uitdaging.

 

Jeffrey is het nieuws-slaafje van onze redactie. Altijd hongerig naar het laatste gaming nieuws staat hij dag en nacht klaar om de rest van de redactie bij te staan met het heetste gaming-nieuws. Bovendien is hij een grote fan van TCG, en vooral dan Yu-Gi-Oh!, waarvan hij bijna encyclopedische kennis heeft. Als een zombie dwaalt hij door onze gangen, zoekend naar nieuws en cafeïne, terwijl je hem stilletjes "kaartjes" hoort mompelen. Probeer hem vooral niet tegen te houden, want dan daagt hij je uit voor een Yu-GI-Oh! duel!

Laat een reactie achter

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Lost Password