Street Fighter 30th Anniversary Collection

Weet je nog toen je vroeger je vrienden uitnodigde om een potje Street Fighter II te komen spelen op je Super Nintendo? Vanaf nu kan je met je, ondertussen al wat oudere, vrienden terug deze glorietijden beleven! De Street Fighter 30th Anniversary Collection is vanaf nu verkrijgbaar met maar liefst 12 verschillende games.

Collection

We zullen eerst even kijken wat er nu allemaal in deze collectie steekt. De 12 verschillende Street Fighter games zijn: Street Fighter, Street Fighter II, Street Fighter II’, Street Fighter II’ Hyper Fighting, Super Street Fighter II The New Challengers, Super Street Fighter II Turbo, Street Fighter Alpha, Street Fighter Alpha 2, Street Fighter Alpha 3, Street Fighter III New Generation, Street Fighter III 2nd Impact Giant Attack, Street Fighter III 3rd Strike.

Best een stevige boterham als je het mij vraagt! Heel wat games zijn ook de Arcade versies en zijn niet verschenen op de consoles van toen maar nu heb je eindelijk de kans om ze van je zetel thuis te kunnen spelen. Je kan voor je je game uitkiest kiezen voor arcade, versus en practice. En voor de competitieve geesten onder ons is er ook een online modus om je skills te laten zien! Ook leuk om te weten is dat je bij het kiezen van je game een tijdlijn ziet van de 12 games plus een beetje info over de game zelf.

Nostalgie

Het leukste aan deze collectie is uiteraard het nostalgische gevoel dat je krijgt bij het spelen bij elk van deze games. Er zijn keuzes genoeg en uren aan plezier met je vrienden of alleen. Een leuke extra is dat je je beeldscherm kan aanpassen naar de originele grootte van vroeger en ook op volledig scherm kan spelen. Met die grote televisies tegenwoordig is dit wel handig! EN je kan ook nog twee filters op je scherm toepassen, arcade en tv. Voor de volledige nostalgische ervaring is dit een must die zeker geapprecieerd zal worden door alle retro gamers.

Street Fighter is een game voor jong en oud, altijd al geweest. Ben je geen fan van retro gaming dan ga je beter voor Street Fighter V. Maar ben je al van kleins af al fan van de reeks kan je deze titel absoluut niet laten liggen! Enige jammere is dat er geen nieuwigheden zijn toegevoegd behalve dat je nu ook online kan spelen. Laat je Hadouken skills maar eens zien online!

• Nostalgisch gevoel
  • Online multiplayer

• Geen nieuwigheden