Review: Gost Recon: Breakpoint

Toen in 2017 Ubisoft op de proppen kwam met Ghost Recon Wildands was niet iedereen daar even tevreden mee. In de eerste plaats Bolivia, waar de game zich afspeelde, omdat het werd voorgesteld als een land in de ban van wijdverspreide drugshandel. In de tweede plaats was er onvrede bij de trouwe Ghost Recon fans. Hun eerder lineaire, tactische mil-sim shooter moest plaats ruimen voor een open wereld. Voor de ene een verademing want nu kon elke missie aangepakt worden wanneer en hoe zij het wilden, voor de andere een saaie opeenvolging van steeds hetzelfde soort opdrachten en saaie optionele missies. En hoewel ik de old-school Tom Clancy hoogdagen mis kon ik me, vooral in co-op, uren amuseren in Wildands en bood de open wereld toch net dat tikkeltje meer tactische vrijheid. Zou Ubisoft met deze Ghost Recon Breakpoint deze keer iedereen tevreden kunnen stellen?

Robin
Robin is een overlevende dinosaurus uit het pixeltijdperk maar heeft z'n natuurlijke habitat door de jaren heen moeiteloos omgezet naar het huidige gamelandschap. Singleplayer games blijven een belangrijk onderdeel van z'n voedingsgewoonte en hij peuzelt graag als dessert virtuele mensen op in first person shooters of sportspellen.

Laat een reactie achter

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Lost Password