Returnal en meer toegevoegd aan groeiende lijst van de DLSS-games

lke week levert NVIDIA het laatste nieuws over games die met NVIDIA DLSS en ray tracing worden gelanceerd. Vorige week kwam de lijst van ondersteunde DLSS-games en -apps op 290. Deze week hebben we nieuws over Returnal die DLSS 3 krijgt op 25 april, en nog meer DLSS 2-titels zijn nu beschikbaar.

Returnal krijgt vandaag een DLSS performance-upgrade 
Returnal kwam in februari met lovende kritieken uit op pc en bood out of the box ondersteuning voor DLSS 2 en ray tracing.

Op 25 april krijgt Returnal een update die DLSS 3 toevoegt en de prestaties verveelvoudigt. Op de GeForce RTX 4090 stegen de framerates met 2,2x, waardoor spelers meer dan 180 FPS kregen in onze benchmark. Op de GeForce RTX 4080 leverde DLSS een vergelijkbare uplift, waardoor gameplay met meer dan 140 FPS mogelijk werd. En op andere GeForce RTX 40-series GPU’s maakt DLSS 3 90 FPS+ gameplay bij 4K een realiteit, met elke instelling en ray tracing op maximum.

Met ondersteuning voor DLSS 3, DLSS 2, Reflex en ray tracing wordt Returnal op zijn best ervaren wanneer je speelt op een GeForce RTX GPU of laptop.

DLSS 2 blijft games toevoegen 
DLSS 2 blijft in grote hoeveelheden toegevoegd worden aan een groot aantal games, dankzij de vele tools, plug-ins en game engine integraties die NVIDIA heeft geleverd om gameontwikkelaars te helpen en game-integratie eenvoudiger te maken.  De laatste games die DLSS 2 hebben toegevoegd, zijn onder andere:

  • Monster Energy Supercross – The Official Videogame 6 (nu beschikbaar met DLSS 2)
  • GUN JAM (nu beschikbaar met DLSS 2)
  • STRANGER OF PARADISE FINAL FANTASY ORIGIN (nu beschikbaar met DLSS 2)

Bekijk de volledige lijst van meer dan 290 DLSS-geoptimaliseerde games en apps op GeForce.com.

Nieuwe #RTXON The Lord of the Rings: Gollum trailer uitgebracht
Wanneer The Lord of the Rings: Gollum lanceert op 25 mei, kunnen pc-gamers met GeForce RTX-hardware de prestaties versnellen met DLSS 3 en DLSS 2 en genieten van de ray traced reflecties en schaduwen bij de hoogst mogelijke framerates. Daarnaast kunnen alle GeForce-gamers de systeemlatency verminderen met NVIDIA Reflex, en GeForce GTX-spelers kunnen de prestaties verhogen met ons platform-agnostische NVIDIA Image Scaling (NIS) ruimtelijke upscaler en verscherpingsalgoritme.




 

Jimmy "Verjim" is een gedreven gamer, met Tekken als zijn all-time favoriet. Aangevoerd door alle beschikbare soorten koffie, speelt hij elke game op zijn pad en zorgt ervoor dat zijn lezers precies weten waar games in uitblinken of net mis lopen. Overdag is hij actief bezig met fotografie, maar wanneer de schaduw valt, zal de pen van deze oprichter en hoofdredacteur genadeloos inkt doen vloeien

Laat een reactie achter

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Lost Password

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com