Paris Saint-Germain esports’ Dota 2-team psg.Lgd verwelkomt Epos als officiële audiopartner

Paris Saint-Germain Esports is verheugd EPOS, het premium gaming audiomerk dat audioapparatuur voor gamers biedt, aan te kondigen als officiële audiopartner voor het competitieve DOTA 2-team PSG.LGD, gevestigd in Shanghai in China.

EPOS zal als officiële audiopartner de PSG.LGD-spelers en -staf voorzien van de nieuwste gaming headsets en audio amplifiers om het maximale competitieve voordeel mee te behalen.

De H6PRO Gesloten Akoestische Gaming Headset levert ultieme prestaties over het volledige audiospectrum, met maximale nauwkeurigheid en minimale luistervermoeidheid. De headset biedt detail en focus met gecontroleerde maar krachtige audioprestaties, dat het spel van PSG.LGD extra competitief voordeel zal geven.

PSG.LGD is sinds 2018 een van ’s werelds toonaangevende DOTA 2-teams die consequent presteert op het hoogste niveau, zich elk jaar voor het belangrijkste mondiale evenement The International kwalificeert en de finale bereikte in 2018 en 2021.

In lijn met PSG Esports’ ethos van uitmuntendheid, en de verwachtingen van hun wereldwijde fanbase van kwaliteit op alle fronten, is EPOS vanwege zijn passie voor prestaties en streven naar perfectie de ideale match voor PSG Esports. Zoals de spelers van PSG.LGD er altijd naar streven om hun in-game prestaties te perfectioneren, streeft EPOS er altijd naar om de perfecte audio-ervaring te bieden om de spelers te helpen successen te behalen. Hetzelfde geldt voor Paris Saint-Germain, dat niet alleen een grote voetbalclub is, maar ook een premium performance merk dat altijd de grenzen verlegt, of dat nu op het veld is of in marketing.

Jie Pan (Ruru), LGD Gaming CEO, zegt: “We zijn verheugd dat EPOS zich heeft aangesloten bij de PSG.LGD familie als de nieuwste partner van ons team. We geloven er sterk in dat we samen prachtige mogelijkheden kunnen creëren en geweldige zaken kunnen bereiken voor al onze fans over de hele wereld. Let’s go PSG.LGD!

Fabien Allègre, Paris Saint-Germain’s Brand Director, zegt: “Paris Saint-Germain Esports is verheugd om EPOS te verwelkomen in de PSG Esports familie. Esports is een innovatief veld waarin technologie het verschil kan maken. Samen met EPOS delen we hetzelfde doel om innovatie te brengen voor iedereen, zowel pro als non-pro esports spelers, om de beste prestaties en spelomstandigheden te bereiken.”

Maja Sand-Grimnitz, Director of Global Marketing, Gaming bij EPOS: “Bij EPOS kijken we er erg naar uit om samen te werken met wereldwijde, premium merken zoals PSG en LGD, waarmee we het beste Dota2-team in China, en een van de beste teams ter wereld, aan ons portfolio toevoegen. Samen hebben we een spannende reis voor ons liggen. EPOS gelooft er sterk in dat onze premium audioproducten de spelers kunnen ondersteunen om eindelijk de aegis mee naar huis te nemen en de titel als beste team ter wereld te behalen tijdens The International in 2022.”

Jimmy "Verjim" is een gedreven gamer, met Tekken als zijn all-time favoriet. Aangevoerd door alle beschikbare soorten koffie, speelt hij elke game op zijn pad en zorgt ervoor dat zijn lezers precies weten waar games in uitblinken of net mis lopen. Overdag is hij actief bezig met fotografie, maar wanneer de schaduw valt, zal de pen van deze oprichter en hoofdredacteur genadeloos inkt doen vloeien

Laat een reactie achter

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Lost Password